HTML

Stay in style.

A divat igenis művészet. Sokan ezt nem értik és csak a logót nézik. Pedig nem az számít , hogy mennyibe került hanem hogy te hogyan tudod variálni az adott ruhadarabot.

Friss topikok

  • nünike: köszönöm! akkor bepróbálom a búrdíszműveseket. kreatív hobbi boltban már annyiban voltam, hogy azo... (2012.03.14. 20:38) DIY

2012.01.17. 17:24 masnih (törölt)

DIY

Lehet piramis szegeccsel is csinélni szerintemm azzal is jól fog kinézni. Motanában rákaptam arra , hogy én dekoráljam ki a cuccaimat amit túl snassznak tartok azt feldobom egy kis szegeccsel.

A lényege hogy vegyél egy olcsó nadrágot turkálóban vagy vintage boltban. Meg is koptathatod vagy gyűrheted úgy a hatás nem marad el azután pedig jelöldbe azt a részt ahova a szegecseket rakni szeretnéd.Még mielőtt beleszurkálnád őket nézd meg hogy jólnéznek-e ki (ha piramis szegecset vettél akkor nézd meg , hogy rendesen egymás mellé illesztetted-e őket.)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vogue-made.blog.hu/api/trackback/id/tr923571420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nünike 2012.03.12. 21:44:21

szia! azt szeretném kérdezni hogy hol vettél piarmis szegecset? én sehol sem találok pedig olyan régóta kutatom! előre is kösz ha segítesz! nüni

masnih (törölt) 2012.03.13. 15:28:47

bőrdíszművesnél találtam nekemis bekelett mennem egy csomó helyre de végül sikerült rálelnem : )) ha pedig ott nem találsz akkor kézműves boltban esetleg :)

nünike 2012.03.14. 20:38:46

köszönöm! akkor bepróbálom a búrdíszműveseket. kreatív hobbi boltban már annyiban voltam, hogy azokkal álmodok... :)
süti beállítások módosítása