HTML

Stay in style.

A divat igenis művészet. Sokan ezt nem értik és csak a logót nézik. Pedig nem az számít , hogy mennyibe került hanem hogy te hogyan tudod variálni az adott ruhadarabot.

Friss topikok

  • nünike: köszönöm! akkor bepróbálom a búrdíszműveseket. kreatív hobbi boltban már annyiban voltam, hogy azo... (2012.03.14. 20:38) DIY

2011.12.25. 14:26 masnih (törölt)

all i want for christmas is a chanel dress

Címkék: divat karácsony xmas christmas chanel

A divat múlandó a stílus örök.-Coco Chanel és YSL mondataival jelentkezek Karácsonykor (: Hoztam pár szettet amivel tündökölhetsz karácsonykor. Jelszo a csillogás! Mivel én nem nagyon szeretem a glitteres ruhákat fájó szívvel most muszály lesz felvennem max egy felsőt és persze egy két szettbe nektek is belecsempésztem egy kis csilivilit.Egyébként ezeke a szettek akár szilveszterre is elmennek :)

  1. Egy egyszerű nude dresst feldobhatunk egy kis blézerrel meg egyéb mást is.
  2. Ne vidd túlzásba a csillogást ! Max egy ruha darab villogjon rajtad!
  3. Igen karácsony van de nem kell neked is beöltözni karácsony fának.
  4. Válogass , inspirálódj. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vogue-made.blog.hu/api/trackback/id/tr523494848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása